SUPERBET Sp.J. laureatem konkursu Jakość Roku 2009
2010-02-25 15:04
Konkurs skierowany jest do przedsiębiorców
i firm, które ze szczególną uwagą podchodzą do kwestii jakości i wysokich
standardów pracy.
W procesie ewaluacji oraz
weryfikacji nadesłanych dokumentów eksperci Polskiego Centrum Badań i
Certyfikacji S.A. stwierdzili osiągnięcie przez firmę SUPERBET Sp.J. wysokich
standardów w odniesieniu do następujących kryteriów:
- wdrożone systemy zarządzania
- skuteczność prowadzonej polityki jakości
- zaangażowanie pracowników w optymalizację
procesów
oraz realizację celów jakościowych - efektywność zarządzania organizacją
- dotychczasowe osiągnięcia
- stopień zadowolenia klientów, pracowników oraz otoczenia społecznego
Uroczysta gala na której wręczano nagrody "Jakość Roku 2009" odbyła się 18 lutego 2010 w Park Hotel Diament w Katowicach. Ceremonia odbywała się przy pełnej sali. Nagrodę w imieniu właścicieli SUPERBET odebrała mgr inż. Jolanta Rola-Zawadzka.