Powiat Łosicki w partnerstwie z Samorządem Województwa Mazowieckiego realizuje projekt pn. „Mazowiecki program przygotowania szkół, nauczycieli i uczniów do nauczania zdalnego” w ramach X Osi priorytetowej „Edukacja dla rozwoju regionu”, Działania 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”,Poddziałania 10.1.1 „Edukacja ogólna”, którego celem jest podniesienie jakości nauczania w min. 330 szkołach z terenu Województwa Mazowieckiego poprzez zakup sprzętu i oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń mających na celu przygotowanie szkół, nauczycieli i uczniów do nauki zdalnej. W ramach projektu szkoła I Liceum Ogólnokształcące w Łosicach otrzyma pakiet sprzętu w postaci: zestawów komputerowych, laptopów, drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego, projektora multimedialnego, monitora interaktywnego oraz pakiet oprogramowań wspierających naukę zdalną. Ponadto wsparciem szkoleniowym w zakresie nauczania zdalnego objęci zostaną nauczyciele i uczniowie. Wartość projektu wynosi 55 624 305, 00 zł, natomiast dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej wynosi: 40 374 335, 00 zł.
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 2008W Górki – Litewniki – Hołowczyce – Zabuże na odcinku Puczyce – Górki – Hruszniew Kolonia”
Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VII „Rozwój regionalnego systemu transportowego”, Działania 7.1 „Infrastruktura drogowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Podstawowe informacje dotyczące projektu:
Całkowita wartość projektu: 3 513 999,99 zł
Wartość dofinansowania: 2 108 399,99 zł
Opis projektu:
Projekt obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 2008W Górki – Litewniki – Hołowczyce – Zabuże na odcinku Puczyce – Górki – Hruszniew Kolonia na długości 3,33 km.
Zakres projektu obejmuje:
- opracowanie studium wykonalności,
- roboty budowlane – roboty przygotowawcze,
- roboty budowlane – podbudowa drogi,
- roboty budowlane – nawierzchnia,
- roboty budowlane – elementy dróg i ulic,
- roboty budowlane – roboty wykończeniowe,
- roboty budowlane – oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
- roboty budowlane - odwodnienie drogi,
- roboty budowlane – zatoki autobusowe,
- roboty budowlane – ścieżka rowerowa,
- opracowanie dokumentacji projektowej,
- koszty inspektora nadzoru,
- koszty nadzoru archeologicznego,
- promocję projektu.
Planowane efekty projektu:
- Długość przebudowanych dróg powiatowych – 3,33 km
- Długość wybudowanych chodników - 0,77 km
- Długość zmodernizowanych chodników – 0,32 km
- Długość wybudowanych dróg dla rowerów – 0,25 km
- Liczba wybudowanych przejść dla pieszych – 2 szt.
- Liczba zmodernizowanych przejść dla pieszych -1 szt.
- Liczba zmodernizowanych skrzyżowań – 3 szt.
- Liczba zmodernizowanych innych obiektów infrastruktury drogowej – 1 szt.
- Liczba wybudowanych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego – 3 szt.
- Liczba obiektów dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością – 1 szt.
Cel główny projektu:
Głównym celem projektu jest poprawa spójności sieci drogowej powiatu łosickiego oraz podniesienie bezpieczeństwa i komfortu wszystkich użytkowników drogi poprzez przebudowę drogi powiatowej, w tym jej połączenie z drogą krajową nr 19, mające pozytywny wpływ na zwiększenie dostępności wewnętrznej oraz zewnętrznej powiatu łosickiego oraz jego ożywienie społeczno – gospodarcze.
Cel ten zostanie osiągnięty dzięki następującym celom szczegółowym:
- podniesienie standardu infrastruktury drogowej w powiecie łosickim poprzez poprawę nośności i przepustowości odcinka drogi powiatowej Nr 2008W i powiązaniu go z siecią TEN-T,
- poprawa standardu infrastruktury komunikacyjnej,
- zwiększeniu poziomu bezpieczeństwa na drodze poprzez zastosowanie odpowiednich rozwiązań i urządzeń technicznych,
- poprawie dostępności terenów inwestycyjnych położonych w bezpośrednim sąsiedztwie drogi powiatowej,
- ochronie środowiska naturalnego poprzez rozwiązania zmniejszające ilość emisji zanieczyszczeń do atmosfery.
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 2033W Próchenki - gr. woj. (Łuby) - gr. woj. (Krawce) - Mostów - Krzywośnity – Huszlew na odcinku Mostów - Krzywośnity”
Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VII „Rozwój regionalnego systemu transportowego”, Działania 7.1 „Infrastruktura drogowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Podstawowe informacje dotyczące projektu:
Całkowita wartość projektu: 5 718 855,76 zł
Wartość dofinansowania: 3 431 313,45 zł
Opis projektu:
Projekt obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 2033W Próchenki - gr. woj. (Łuby) - gr. woj. (Krawce) - Mostów - Krzywośnity – Huszlew na odcinku Mostów - Krzywośnity na długości 4,09 km.
Zakres projektu obejmuje:
- opracowanie studium wykonalności,
- roboty budowlane – roboty przygotowawcze,
- roboty budowlane- roboty ziemne,
- roboty budowlane – podbudowa drogi,
- roboty budowlane – nawierzchnia,
- roboty budowlane – elementy dróg i ulic,
- roboty budowlane – roboty wykończeniowe,
- roboty budowlane – oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
- opracowanie dokumentacji projektowej,
- koszty inspektora nadzoru,
- promocję projektu.
Planowane efekty projektu:
- Długość przebudowanych dróg powiatowych – 4,09 km
- Długość zmodernizowanych chodników – 0,66 km
- Liczba zmodernizowanych skrzyżowań – 2 szt.
- Liczba wybudowanych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego – 7 szt.
- Liczba obiektów dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością – 1 szt.
Cel główny projektu:
Głównym celem projektu jest poprawa spójności sieci drogowej powiatu łosickiego oraz podniesienie bezpieczeństwa i komfortu wszystkich użytkowników drogi poprzez przebudowę drogi powiatowej, w tym jej połączenie z drogą krajową nr 19, mające pozytywny wpływ na zwiększenie dostępności wewnętrznej oraz zewnętrznej powiatu łosickiego oraz jego ożywienie społeczno – gospodarcze.
Cel ten zostanie osiągnięty dzięki następującym celom szczegółowym:
- podniesienie standardu infrastruktury drogowej w powiecie łosickim poprzez poprawę nośności i przepustowości odcinka drogi powiatowej Nr 2033W i powiązaniu go z siecią TEN-T,
- poprawa standardu infrastruktury komunikacyjnej,
- zwiększeniu poziomu bezpieczeństwa na drodze poprzez zastosowanie odpowiednich rozwiązań i urządzeń technicznych,
- poprawie dostępności terenów inwestycyjnych położonych w bezpośrednim sąsiedztwie drogi powiatowej,
- ochronie środowiska naturalnego poprzez rozwiązania zmniejszające ilość emisji zanieczyszczeń do atmosfery.
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 2050W Łosice - Hadynów – Próchenki – Krzesk – droga nr 2 na odcinku Próchenki – granica powiatu”
Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VII „Rozwój regionalnego systemu transportowego”, Działania 7.1 „Infrastruktura drogowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Podstawowe informacje dotyczące projektu:
Całkowita wartość projektu: 3 139 113,56 zł
Wartość dofinansowania: 1 883 468,13 zł
Opis projektu:
Projekt obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 2050W Łosice - Hadynów – Próchenki – Krzesk – droga nr 2 na odcinku Próchenki – granica powiatu na długości 3,33km.
Zakres projektu obejmuje:
- opracowanie studium wykonalności,
- roboty budowlane – roboty przygotowawcze,
- roboty budowlane- roboty ziemne,
- roboty budowlane – podbudowa drogi,
- roboty budowlane – nawierzchnia,
- roboty budowlane – elementy dróg i ulic,
- roboty budowlane – roboty wykończeniowe,
- roboty budowlane – oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
- roboty budowlane – odwodnienie,
- roboty budowlane – zatoki autobusowe
- opracowanie dokumentacji projektowej,
- koszty inspektora nadzoru,
- promocję projektu.
Planowane efekty projektu:
- Długość przebudowanych dróg powiatowych – 3,33 km
- Długość wybudowanych chodników – 0,70 km
- Liczba wybudowanych przejść dla pieszych – 4 szt.
- Liczba zmodernizowanych skrzyżowań – 2 szt.
- Liczba zmodernizowanych innych obiektów infrastruktury drogowej – 1 szt.
- Liczba wybudowanych urządzeń bezpieczeństwa ruchu – 2 szt.
- Liczba zmodernizowanych urządzeń bezpieczeństwa ruchu – 2 szt.
- Liczba obiektów dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością – 1 szt.
Cel główny projektu:
Głównym celem projektu jest poprawa spójności sieci drogowej powiatu łosickiego oraz podniesienie bezpieczeństwa i komfortu wszystkich użytkowników drogi poprzez przebudowę drogi powiatowej, w tym jej połączenie z drogą krajową nr 2, mające pozytywny wpływ na zwiększenie dostępności wewnętrznej oraz zewnętrznej powiatu łosickiego oraz jego ożywienie społeczno – gospodarcze.
Cel ten zostanie osiągnięty dzięki następującym celom szczegółowym:
- podniesienie standardu infrastruktury drogowej w powiecie łosickim poprzez poprawę nośności i przepustowości odcinka drogi powiatowej Nr 2050W i powiązaniu go z siecią TEN-T,
- poprawa standardu infrastruktury komunikacyjnej,
- zwiększeniu poziomu bezpieczeństwa na drodze poprzez zastosowanie odpowiednich rozwiązań i urządzeń technicznych,
- poprawie dostępności terenów inwestycyjnych położonych w bezpośrednim sąsiedztwie drogi powiatowej,
- ochronie środowiska naturalnego poprzez rozwiązania zmniejszające ilość emisji zanieczyszczeń do atmosfery.
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 2059W ul. Targowa w Łosicach”
Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VII „Rozwój regionalnego systemu transportowego”, Działania 7.1 „Infrastruktura drogowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Podstawowe informacje dotyczące projektu:
Całkowita wartość projektu: 4 125 527,00 zł
Wartość dofinansowania: 2 475 316,20 zł
Opis projektu:
Projekt obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 2059W ul. Targowa w Łosicach na długości 0,99 km, budowę kanału deszczowego o dł. 0,90 km i przepustu, budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego.
Zakres projektu obejmuje:
- opracowanie studium wykonalności,
- roboty budowlane – roboty przygotowawcze,
- roboty budowlane- roboty ziemne,
- roboty budowlane – podbudowa drogi,
- roboty budowlane – nawierzchnia,
- roboty budowlane – elementy dróg i ulic,
- roboty budowlane – roboty wykończeniowe,
- roboty budowlane – oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
- roboty budowlane – odwodnienie,
- roboty budowlane – kanalizacja deszczowa,
- roboty budowlane oświetlenie,
- opracowanie dokumentacji projektowej,
- koszty inspektora nadzoru,
- promocję projektu.
Planowane efekty projektu:
- Długość przebudowanych dróg powiatowych – 0,99 km
- Długość wybudowanych chodników – 1,29 km
- Długość zmodernizowanych chodników – 0,70 km
- Długość wybudowanych dróg dla rowerów – 0,89 km
- Liczba wybudowanych przejść dla pieszych– 4 szt.
- Liczba zmodernizowanych przejść dla pieszych – 1 szt.
- Liczba zmodernizowanych skrzyżowań – 4 szt.
- Liczba zmodernizowanych innych obiektów infrastruktury drogowej – 1 szt.
- Liczba wybudowanych urządzeń bezpieczeństwa ruchu – 184 szt.
- Liczba wybudowanych obiektów infrastruktury ochrony środowiska – 1 szt.
- Liczba obiektów dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością – 1 szt.
Cel główny projektu:
Głównym celem projektu jest poprawa spójności sieci drogowej powiatu łosickiego oraz podniesienie bezpieczeństwa i komfortu wszystkich użytkowników drogi poprzez przebudowę drogi powiatowej, w tym jej połączenie z drogą krajową nr 19, mające pozytywny wpływ na zwiększenie dostępności wewnętrznej oraz zewnętrznej powiatu łosickiego oraz jego ożywienie społeczno – gospodarcze.
Cel ten zostanie osiągnięty dzięki następującym celom szczegółowym:
- podniesienie standardu infrastruktury drogowej w powiecie łosickim poprzez poprawę nośności i przepustowości odcinka drogi powiatowej Nr 2059W i powiązaniu go z siecią TEN-T,
- poprawa standardu infrastruktury komunikacyjnej,
- zwiększeniu poziomu bezpieczeństwa na drodze poprzez zastosowanie odpowiednich rozwiązań i urządzeń technicznych,
- poprawie dostępności terenów inwestycyjnych położonych w bezpośrednim sąsiedztwie drogi powiatowej,
- ochronie środowiska naturalnego poprzez rozwiązania zmniejszające ilość emisji zanieczyszczeń do atmosfery.